2013/07/20

iltahämärässä kuvailua

hämy3hämy1hämy2

Päivää päivää! Mites siellä hurisee? Luette parhaillaan ajastettua postausta, sillä me ollaan tällä hetkellä mitä luultavammin tien päällä tyttöjen kanssa! Illalla mulla oli vähän pakkauskriisiä, että mitähän sitä nyt tarvii mukaan ja päätin lopulta vaan napata mukaan kaikki sapuskat mitä kaapista löytyi. Prioriteetit kohillaan :-D Noh otin mä mukaan myös kameran, biksut (just in case..), peiton ja tyynynkin! Aiotaan näillä näkymin siis nukkua autossa yö ja jatkaa sitten seuraavana päivänä matkaa. Toivottavasti ei jäädytä sinne menopeliin, kun täällä on öisin tosi kylmä (noh kylmä ja kylmä, jotain 5 astetta..). Muutenkin täällä on nyt tosi viileetä, kun on ollut sateista pitkän aikaa ja tuuli puhaltaa mereltä aika kylmänä. Nääkin kuvat me vaan otettiin pikaisesti ulkona kun oli niin kiva iltahämärä..en siis oikeesti tarkenisi noissa vaatteissa pihalla..mietinkin yks päivä että nää blogin kuvat on kyllä yhtä suurta kusetusta, hahah :-D Oikeesti hiihtelen jossain yökkäreissä koko päivän noiden lasten kanssa, mutta se ei olis kauheen mielenkiintosta kateltavaa, joten oon säästänyt teidät siltä!

ps. toi hame oli paras ostos ikinä - se sopii kaiken kanssa!! Hennesin sivuilta bongasin tota samaa hametta monissa muissakin väreissä (click!)...hmm..toimittaakohan h&m tänne Ausseihinkin? ;)

23 comments:

  1. mitä kautta lähit tonne au pairiksi? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. en lähtenyt minkään järjestön kautta tms..ihan vaan varasin lennot ja löysin perheen aupair world nettisivuston kautta :-)

      Delete
  2. Eikö siellä oo H&M:ää?? Ihania kuvia jälleen kerran! :)


    http://pictureme-m.blogspot.fi

    ReplyDelete
  3. Ihana asu, tykkään varsinkin kengistä ihan hirmusesti!

    ReplyDelete
  4. Ihanat kengät! Mistä? :)

    ReplyDelete
  5. mä oon yrittäny metsästää tota hametta sen jälkee ku oon sen sun päällä tääl nähny mut haluan just valkosena, vaik täält nyt en oo löytäny muissakaa väreissä!! :D toivottavasti suomest löytyy kaupoista sitte!

    ReplyDelete
    Replies
    1. voi olla et on jo loppu..taisin ostaa ton kk ennen lähtöä.. :/ mutta onnea etsintään kuitenkin!! toi on niin kiva :)

      Delete
  6. mä rakastan tota sun hametta! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mäki tykkäilen siitä! niin helppo vaate! :)

      Delete
  7. Anonymous21/7/13 15:17

    mä näkisin mielellään välillä jotain yökkärihiihtelykuvia :-D

    ReplyDelete
  8. Törmäsin sun blogiin ihan sattumalta tänä aamuna ja selailin vähän noita päivityksiä taaksepäin ja kivalta vaikuttaa. Jään siis seurailemaan, enkä vähiten siksi, että olen itse aloittamassa au pairina työskentelyn Perthissä parin kuukauden päästä...:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. aijaaa kivaa!! tervetuloa seurailemaan! :)

      Delete
  9. Anonymous25/7/13 15:32

    Hei millanen perhe se on kenen luona sä oot siellä, eli montako lasta sulla on hoidettavana yms.! Ootko kokenut ton aupairina olon rankaksi? Koitin katella näitä kommenttipokseja jos oisit jossai jo vastannu tähän, mutta ei ainakaan mun silmiin sattunu.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mulla on kaks lasta hoidettavana, toinen on 5v ja toinen 7v. Molemmat poikia :) Aupairina olo ei mun mielestä oo erityisen rankkaa, noi lapset sen ikäsiä jo että niitten kaa on helppo touhuta kaikkee. Oon myös hoitanu pari kertaa yhen toisen perheen 18 kk lasta ja sen mä kyllä koin vähän rankaks. Ne on niin hankalia välillä ku ei ymmärrä mitä ne yrittää sanoa/alkaa itkemään helposti/on niin energisiä ettei niihin saa mitään tolkkua :D Noi "mun pojat" on silleen helppoja että voin antaa niitten kahestaan pelailla jotain ja ite samalla esim. siivoilen tai lueskelen lehtiä :) Riippuu siis aika paljon perheestä/työmäärästä millaseks tän duunin kokee mutta ite en oo ainakaan liian rankkana pitäny :-)

      Delete
  10. Vautsi, upeita kuvia :-) ♥ Muokkaat nää sun kuvat niin ihanasti, hih!

    http://kisstherain-p.blogspot.fi/

    ReplyDelete

Kamerakalusto: Canon EOS 50d ja 50mm 1.4 objektiivi

-Käytän Photoshop CS 5 ohjelmaa kuvien käsittelyyn!